Кошик
21 відгук
ЗАПЧАСТИ К СЕЛЬХОЗТЕХНИКЕ "АГРОМЕГА"
+380 (67) 926-85-85
+380 (63) 838-85-85

Колінчастий вал 50-1005020 двигуна Д-50

Колінчастий вал 50-1005020 двигуна Д-50

від 4 740,12 грн

  • В наявності
Колінчастий вал 50-1005020 двигуна Д-50
Колінчастий вал 50-1005020 двигуна Д-50В наявності
від 4 740,12 грн
Купити
+380 (67) 926-85-85
  • +380 (63) 838-85-85
+380 (67) 926-85-85
  • +380 (63) 838-85-85
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Колінчастий вал 50-1005020 двигуна Д-50

Колінвал двигуна Д-50. Каталожний номер 50-1005020. Колінчастий вал МТЗ-50

Робота колінчастого вала полягає в передачі зусилля спрямованого від поршня до коленвалу на трансмісію трактора. внутрішніх вузлів двигуна проводиться виключно в строго регламентованих умовах і обмеженому, закритому приміщенні майстерні (щоб уникнути попадання пилу та бруду у внутрішню порожнину двигуна). Зокрема колінчастий вал і вкладки потрібно замінювати в закритому приміщенні!

Кривошипно-шатунний механізм трактора МТЗ-50 состоіз з наступних складальних одиниць:

  • колінчастий вал;
  • поршні;
  • шатуни;
  • поршневі пальці;
  • поршневі кільця;
  • корінні й шатунні підшипники;
  • маховик з вінцем.

Розміри корінних і шатунних шийок, нового коленвала наведені в таблиці

Позначення номіналу

вкладишів

Діаметр шийки колінчатого

вала, мм

Ширина п'ятої

корінний шийки, мм

Виробничі

корінний шатунної

45,0+0,1

45,0+0,1

75,25-0,080-0,095

75,00-0,080-0,095

68,25-0,075-0,090

68,00-0,075-0,090

Не в жодному разі не можна якимось чином підпилювати і штраби вкладиші, встановлювати прокладки між вкладишами і їх постіллю, так само у стику вкладишів. При монтажі коленвала необхідно дотримуватися граничну чистоту на поверхнях вкладишів і шийках колінчастого вала. Необхідно прочистити мастилопроводи в блоці і колінчастому валу. Для цього необхідно попередньо продути під тиском за допомогою компресора і промити гасом. Укладений "в ліжко" коленвал вільно обертається в затягнутих вкладишах, без-всякого заїдання. Поршневі кільця міняю (при нормальній роботі) не раніше ніж після закінчення 5000 мото-годин.

Ознаки зносу поршневих кілець:

  • важкий запуск;
  • підвищений вихід газів з сапуна;
  • вигоряння масла (3 кг і більше за 10 годин роботи);
  • падіння потужності двигуна.

Про проведення робіт, пов'язаних із заміною вкладишів або е коленвала двигуна МТЗ-50, необхідно суворо дотримуватися наступних правил:

  1. У разі заміни колінчастого вала слід заміряти вкладиші. Шийки колінчастих валів виготовляють двох номіналів (Н1 і Н2).
  2. На ряду з заводськими номіналами, існує ряд (з 4х) вих розміру.
  3. Під час а (шліфування колінчатого валу) слід суворо дотримуватися нормативи передбачені заводом виробником і відповідно виводити в ний розмір. Після перешліфовки підбирати і встановлювати вкладиші згідно ного розміру колінчастого воло. При перешліфовці шийок коленвала необхідно чітко витримувати радіус кривошипа, що дорівнює 62,5±0,04 мм, і радіус галтелей 4-0,5 мм. В слідстві збільшення радіусу кривошипа, можливий удар поршня по клапанам або навіть в головку циліндрів. У разі зменшеного радиура кривошипа, можливий вихід двигуна з ладу.

Догляд за кривошипно-шатунним механізмом

У процесі експлуатації двигуна проведення спеціального технічного догляду за кривошипно-шатунним механізмом не потрібно. З метою увелчения тривалості роботи деталей кривошипно-шатунного механізму необхідно суворо виконувати рекомендації по пуску і змащення основного двигуна тратора МТЗ-50.

Зазор визначається як різниця діаметрів шийки вала і відповідних вкладишів, затиснутих кришками в ліжку блоку або шатуна. При зазорі 0,3 мм і овальності шийок 0,15 мм необхідно перешлифовать шийки і замінити вкладиші. Після шліфування колінвала або при е двигуна без шліфування колінчатого валу відкрутити укручені заглушки з усіх шатупных шийок і ретельно очистити внутрішні поверхні від накопичилася збитої бруду і смол. При цьому потрібно стежити за тим, щоб не пошкодити і не погнути усередині порожнини забірну трубку. Трубка не повинна доходити до внутрішньої стінки порожнини на відстань від 2 до 4 мм, не перекривати косі канали в колінчастому валу, так як в противному випадку струмінь олії, що виходить з косого каналу, буде потрапляти відразу в трубку, і масло не встигне очиститися. Развальцованные краю трубки не повинні виступати над поверхнею шатунних шийок.

Стан підшипників колінчастого валу (величина зазорів) характеризується тиском масла в головній масляній магістралі. У разі падіння тиску масла нижче 1,0 кгс/см2 (при вимірі в першому корінному підшипнику воно повинно бути не менше 0,5 кгс/см2 необхідно переконатися у правильності показань манометра, перевірити стан клапанів, ротора відцентрового масляного фільтра масляного насоса, відвідного патрубка і прокладок фланця патрубка. Переконавшись у справності перерахованих вузлів, потрібно розкрити шатунні і корінні підшипники і перевірити зазори в них, стан поверхонь, що труться вкладишів підшипників і шийок колінчастого вала.

Особливо ретельно слід виконувати операції технічного догляду за очисником повітря, так як якісна очищення всмоктуваного повітря є найголовнішою умовою тривалої роботи поршневих кілець, гільз і поршнів двигуна. У процесі експлуатації двигуна стан деталей кривошипно-шатунного механізму оцінюється тиском масла в системі змащення, витратою картерного масла і інтенсивністю виходу газів з сапуна. При нормальній експлуатації деталі кривошипно-шатуиного механізму працюють без заміни не менше 5000 мото-годин.

   После очистки полостей следует завернуть заглушки так, чтобы опи не выступали над поверхностью щек, и зашплинтовать их. Зазор между вновь установленными вкладышами и шейкой коленчатого вала равен 0,065-0,123мм для шатунных шеек и 0,070-0,134мм для коренных при измерении в плоскости, перпендикулярной к плоскости разъема подшипников. В плоскости разъема подшипников зазор должен быть на 0,02-0,08мм больше. Установка зазоров, меньше указанных размеров, запрещается, так как это приводит к перегреву (подшипников скольжения) вкладышей, шеек коленчатого вала и задиры на их поверхности.

Компания АГРОМЕГА предлагает вашему вниманию большой ассортимент оригинальных запчастей. 
Вся продукция представленная в каталоге имеется в наличии на складе, это позволяет нам осуществлять доставку во все регионы Украины в кратчайшие сроки.  

Сотрудничая с нашим интернет магазином вы можете быть уверены в качестве продукции и актуальности цен 

За годы работы на рынке сельскохозяйственной техники мы наработали базу клиентов у которых пользуемся высоким доверием, став нашим клиентом вы убедитесь в этом сами.  
Мы осуществим доставку в любой регион Украины удобным для вас перевозчиком (Новая Почта, Автолюкс,

Ночной Экспресс), оплата при получении Наложенным Платежом,за счет получателя. Или на карту Приват-банка.  

Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникБілорусь
СтанНове
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Виробник  МТЗ
Користувацькі характеристики
Гарантійний термін12 міс
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 4 740,12 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner